Aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natalie Schokkenbroek - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natalie Schokkenbroek - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Natalie

03 Augustus 2016 | Thailand, Bangkok

Er schijnt iets niet helemaal goed te gaan met de reisverslagen. Daarom een derde poging. Een verkorte versie dan maar. Via Schiphol en Zurich naar Bangkok gevlogen. Lekker warm hier (graadje of 30). Eerst lekker gezwommen in het zwembad op het dak van ons hotel. Daarna naar het park naast ons hotel waar we watervaranen hebben gezien. Heerlijk gegeten in het hotel. De mensen zijn hier allemaal supervriendelijk en gek op kinderen. Pascalle voelt zich net een koningin omdat iedereen buigt naar haar. Tropisch temperatuurtje. 2 meter lopen betekent 2 liter zweten bij wijze van spreken. Verkeer is hier een chaos. Verkeerslichten worden hier niet echt gebruikt. Je moet gewoon oversteken en dan stopt men vanzelf. Eerste indruk: fantastisch.

• 04 Augustus 2016 - 08:16

Tootje Surie:

Die water varanen houden die ook van kindertjes??

• 04 Augustus 2016 - 08:17

Harry:

Ziet er goed uit, geniet er maar goed van. Hier is het nog geen vakantie weer.
    Wees voorzichtig, dol op kinderen? Niet naief zijn.

Groet,
    Pap

• 04 Augustus 2016 - 10:43

Gracia:

Drie keer is scheepsrecht. Eindelijk gelukt met het verslag. Ik vind het leuk om zo een beetje bij te blijven. Wat een indrukken zul je daar op doen. Ben wel een beetje jaloers. Alleen niet op dat 2 liter zweten ;-). Veel plezier en ik weet dat jullie echt wel op zullen passen.

Xx Gracia

• 04 Augustus 2016 - 15:08

Robertina:

Super dat we op deze manier ook een beetje kunnen meegenieten van jullie belevenissen! Alhoewel die watervaranen er niet bepaald gezellig uitzien. Maak er een fantastisch avontuur van!! Zoiets maak je niet elk jaar mee. XXX.

Natalie

Wij zijn Arjen, Natalie. Pascalle en Kris Schokkenbroek. Wij gaan deze zomer 3,5 weken rondreizen door Thailand. We reizen van Schiphol via Zurich naar Bangkok.Van Bangkok naar Chang Mai en daarna naar Phuket. Via Ko Samui en Ko Tao gaan we weer terug naar Bangkok. We hebben er heel veel zin in. Via deze website kun je onze reis volgen.

Actief sinds 26 Juli 2016