Laatste dag Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Natalie Schokkenbroek - WaarBenJij.nu Laatste dag Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Natalie Schokkenbroek - WaarBenJij.nu

Laatste dag Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Natalie

21 Augustus 2016 | Thailand, Koh Tao

Alweer de laatste dag op Koh Tao :-( We zijn vanochtend eerst naar de dokter geweest. Arjen had ontzettend last van oorpijn. Als het oorontsteking is dan kon dat nog wel eens consequenties hebben voor onze terugreis. Dus na het ontbijt bij Coconut Monkey doorgelopen naar het medical center. Gelukkig is alles prima per voet te doen. Het was alleen weer bloedheet dus het was behoorlijk zweten. We kwamen door Sairee beach waar het eigenlijk veel mooier was dan waar wij zaten. Eenmaal bij de dokter werd eerst Arjen zijn bloeddruk gemeten. Daarna door naar de echte arts. Het bleek dat Arjen zijj middenoor was onstoken en zijn trommelvliezen waren ook onstoken. Hij kreeg een hele doses pillen en oordruppen mee met het advies niet meer te gaan zwemmen. Gelukkig is het de laatste dag en hadden we al een paar keer gesnorkeld. Dan maar even van de nood een deugd maken en de plaatselijke horeca uitproberen. Kris heeft nog snel even een dook genomen in de zee. Het water was daar gewoon zo warm als badwater. Na nog wat souvenirs gekocht te hebben keerden we tegen het eind van de middag terug naar ons huis. Het was inmiddels 4 uur. Nog even wat relaxen, zwemmen en rummikuben en 's avonds nog even gegeten bij hetzelfde restaurant als gister, Neptune. Dat was ons goed bevallen. Inmiddels zijn de tassen weer gepakt en vetrekken we morgen met de boot en bus naar Bangkok. We zullen maar liefst 10 uur onderweg zijn, dus dat wordt een pittig dagje morgen. Hopelijk geen vertraging dit keer. Misschien tot morgen!

• 21 Augustus 2016 - 18:11

Gracia :

Wat een pech! Gelukkig gebeurt dit pas in de laatste dagen van jullie reis. Nu niet met het vliegtuig. Hopelijk is het genezen als jullie weer naar huis vliegen! Beterschap en goede reis op de boot en in de bus. Ik hoop dat het niet te zwaar is.
    Xxx

• 21 Augustus 2016 - 21:13

Ingrid:

Beterschap broer!

• 21 Augustus 2016 - 22:19

Marieke :

Hey vakantiegangersssss!
    Genoten van jullie verhalen en foto's. Hoop dat de oorontsteking van A snel afzakt met de pillen en druppels. Niet fijn. Weet wat het is. Auwww.....
    Goeie terugreis naarr Bankok morgen....... Groetjes van ons. X Marieke

• 22 Augustus 2016 - 18:13

Sandra:

Hé family Shockypants,

Goeie reis terug naar het koude en zeer natte Nederland! Als jullie terug zijn wordt het zonnig en warm, dus dank voor het meebrengen van de zon. Sterkte met de oortjes tijdens het vliegen en beterschap.

Groetjes Sandra

• 23 Augustus 2016 - 08:41

H. Nijland :

Gefeliciteerd Natalie met je verjaardag en Arjen, Pascal en Kris natuurlijk ook,
    Groetjes Pap en Mam

• 23 Augustus 2016 - 13:58

Natalie Schokkenbroek:

Dank je! Tot snel. We vliegen donderdagnacht terug

Natalie

Wij zijn Arjen, Natalie. Pascalle en Kris Schokkenbroek. Wij gaan deze zomer 3,5 weken rondreizen door Thailand. We reizen van Schiphol via Zurich naar Bangkok.Van Bangkok naar Chang Mai en daarna naar Phuket. Via Ko Samui en Ko Tao gaan we weer terug naar Bangkok. We hebben er heel veel zin in. Via deze website kun je onze reis volgen.

Actief sinds 26 Juli 2016